nedelja, 3. marec 2013

Tekma v Cross smo fit



Nervoza, milijon malenkosti, ki so bile potrebne, da se obkljukajo na seznamu…….vse to nas je spremljalo že nekaj dni pred dogodkom, najbolj pa prišlo do izraza v petek popoldan in na jutro samega dogodka.  Vse to je popoldan zamenjal smeh v Caffe Pop, kjer se je naša ekipa smejala in zabavala še dolgo v noč…

Ampak pojdimo lepo po vrsti…

zatišje pred neurjem....
 Zjutraj vstanem in ni mi jasno zakaj mi v soboto zjutraj brni budilka! Aha …tekma… joj zakaj ni jutri, da se lahko danes naspim. Nimam izbire, tam moramo biti še veliko pred ostalimi tekmovalci, saj veste kako je to če gostiš nek dogodek. Sploh pa, če je le ta prvič in v tako velikem obsegu (105 TEKMOVALCEV). Vse smo seveda pripravili že večer prej  a smo vseeno vsi skrbeli in tekali okoli. Gym se je okoli 9 že začel lepo polniti, kako se nebi če so gorenjci prišli s karavno vozil, še dobro da imamo velik parking. Če bi veljalo tisto o škrtosti gorenjcev bi jih vseh 20 prišlo z dvema avtomobiloma :) in kot bi mignil je bila ura 10, prijave so bile zaključene, čas je bil za otvoritev, razlago pravil, vaj in vsega kar sodi zraven. In se je začelo….prvi wod (če ne veš kaj je to bereš narobni blog) vojaški poskoki z lateralnimi poskoki čez palico in tek do kettlebela ter nazaj nič posebnega če vaja nebi trajala 5 min! spremljam tekmovalce in si mislim ok saj bo šlo…. Začnem, uberem svoj tempo, glasno spodbujanje navijačev, ki so bili skozi celoten dogodek res neverjetni, mi da dodatno moč in skačem, tečem, kisika je vse manj, noge postajajo težke, komaj čakam konec pa se nek pametnjakovič iz publike zadere dajmo dajmo, smo še 3 minute KWAAAJ !!! Mislil sem seveda da je do konca še par sekund. Seveda sem stisnil do konca vendar je bilo teh 5 minut enih daljših 5 min ki sem jih doživel. Sledile so skupine in fight gone bad (če ne veš kaj je to, še vedno bereš narobni blog) in seveda eden izmed naših ni prišel tako, da sta Pope in Edvard ostala brez partnerja. Čim sem to slišal sem vedel koliko je ura….kljub temu poizkušamo najti nekoga ki bi ga lahko porinili v ogenj….mislite da smo koga našli?! Jah nič slečem majico in se jima pridružim v ekipi. Res mi ni bilo težko sploh ne za Popeta in Edvarda, dobro se z dobrim vrača pravijo, pa sem potrpel in stisnit še teh nenačrtovanih 17 minut  skupinskega pekla! Dogodek je kljub začetnemu zamujanju ujel lep ritem in z dobro organizacijo in prizadevanjem vseh udeležencev na dogodku smo izgubljeni čas kmalu prinesli nazaj noter. Sledil je drugi wod za posameznike, meni osebno najtežji. Dvig, skleca, 2dviga, 2skleci, 3dvige, 3sklece in do kam prideš v 10 minutah. Vmes sem preklinjal samega sebe in se spraševal zakaj za vraga nisem predlagal, da bi vaja trajala 7 minut.
fight gone bad
 Ampak na krilih naših navijačev je10 minut minilo kot bi mignil. Za konec je sledil še najkrajši wod in sicer 2minuti veslanja (štejejo se kalorije) in pa 1 minuta swinga. Čeprav je bil najkrajši ni bil zato nič lažji, vsi ki imate v svojih gymih veslače veste o čem govorim.  


Luka, Gregor, Nejc
Sledile so podelitve in obsipanje najboljših z darili sponzorjev, ki bi se jim ob tej priložnosti rad zahvalil, medaljami in aplavzi. Čestitam našim; Nindo je osvojila odločni tretje mesto, in če se bo tako nadaljevalo bosta morala z Žigom kmalu kupiti novo vitrino za vsa ta priznanja. Luka je bil odličen drugi in kdo ve, mogoče bi ob kančku več sreče na veslaču osvojil prvo mesto, ki je bilo preklemano blizu. Naši ragbijaši so bili srebrni v kategoriji moških skupin in mladincem pokazali, da bojo morali pozobati še precej kosmičev da jih bodo lahko ujeli. Robi, Tina in Sergej pa so stopili na tretjo stopničko v močni konkurenci pri mešanih parih. Prav tako čestitam vsem ostalim zmagovalcem in pa vsem ki so stopili na tekmovališče ter si dokazali, da zmorejo veliko več kot so mislili! 

Nuša, Teja, Nina
Hvala še enkrat vsem,hvala Kettlebells centru Slovenije, EndZonu, FitZonu,Kettle gymu Grosuplje, Olimpusu, Vigor groundu, Krossfitu Simptom, CF Celju, vsem ki ste kakorkoli pomagali pri organiziranju dogodka in pa vsem tekmovalcem in gledalcem, ki ste prišli od blizu in daleč ter naredili ta dogodek še toliko boljši. Res je v gymu vladala pozitivna energija. Smeh, veselje in zadovoljne obraze je bilo videti povsod. Druženje, spoznavanje, izmenjava mnenj in izkušenj….. konec koncev je bila to največja zmaga med vsemi. Vsi mi smo zmagovalci. Res bi bilo, da taki dogodki postanejo tradicija. Vsi se že veselimo naslednjega pa ni važno kje bo!

Full house
Po tekmi pa čas za sprostitev. Naši člani so mi znova dokazali, da so neverjetni. Pozitivnost, volja do pomoči, iskrenost, zaupanje in še milijon drugih stvari, ki jih ki jih krasijo so mi znova pokazali da sem obkrožen s super ljudmi. Ravno na dan tekme je potekel tudi 6 tedenski paleo izziv, tako da smo z največjim veseljem zmazali Žigove bureke in nazdravljali ob najbolj norih zgodbah, ki smo jih doživeli. Res pa je de je imel glavno besedo večinoma Pope in da imam verjetno še danes par nožev v hrbtu od mojih 'prijateljev' ;) 

Sam sem zaradi utrujenosti zapustil prizorišče zločina verjetno več ur prej kot po navadi. Utrujenost je pač naredila svoje, po drugi strani pa me je vleklo k njej…razvajanje, masaža ,svečke, dobra glasba, banjica bounty sladoleda in njena bližina so pač najboljše zdravilo za utrujene mišice….


P.S. Hvala Jerneji in Tini, ter ostalim našim puncam na prijavnih mestih. Brez vas nam ne bi uspelo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar