sreda, 13. februar 2013

Konec pusta.... pomlad, čakam te!!



Kdor je brez greha, naj prvi vrže kamen. Priznam, grešil sem. In to z njo, ki mi v zadnjem času vliva moč, motivacijo, energijo,upanje na nekaj boljšega, lepšega, na prihodnost…hvala ti…Hvala bogu da so včeraj pokopali pusta, saj je s seboj odnesel tisto najboljše…. Kroofffeee. Vonj po njih in stojnice v vsaki trgovini so mi šli že pošteno na živce. Sedaj pa je končno čas, da se sneg poslovi za dobrih 9 mesecev in da naredi prostor sončku. A kljub močni želji po tem, mi pogled skozi okno razjasni stvari in zgleda, da bom moral še kar nekaj časa hoditi po plundri. Pogrešam tek…saj ima tek v snegu tudi svoj čar, a nič se ne more primerjati z jutranjim tekom v svežem jutru, ko se sonce zbuja s tabo, ti poljublja obraz in ti šteje kilometre. Nič ne more nadomestiti sprehodov brez tone oblačil na sebi, posedanja na klopici dolgo v noč ter opazovanja zvezd…pomlad pridi hitro!

Tako kot ponavadi zjutraj lovim 22ko na njeni drugi postaji  ura je 8.36. Seveda zadnjih 40 metrov pretečem, ker bi jo drugače zamudil. Bog ne daj, da se od doma odpravim pravočasno in jo enkrat dočakam na postaji. Ves zaliman gledam reklame na ekranih v avtobusu in berem novice, ki so se zgodile prejšnje dni. Hvala bogu, da so na lppju naredili eno koristno stvar, kajti brez nje nebi imel pojma kaj se dogaja po svetu. Zjutraj ob zajtrku za ostale rubrike razen športa  ob listanju Dnevnika seveda ni  dovolj časa, sploh sedaj ko se je začela liga prvakov! Aja saj res Primož, torke in srede lahko po novem delam samo do 8 , prinesem zdravniško opravičilo :) Prepešačim tistih 200 metrov, ki so mi ostali od postaje  do gyma in ura je 5 do 9. Takoj se mi nariše nasmešek na obrazu, saj je jutranja ekipca že prešerno razpoložena in pripravljena na delo. Ugotovil sem, da mi jutranji treningi najbolj odgovarjajo. Zjutraj vstaneš narediš trening in si miren cel dan. Karkoli narediš še popoldan je dodaten plus. Drugače se vse pretvori v prelaganje iz 4 na 5 pa potem na pol 6 in še takrat na koncu zaradi gužve narediš vse na pol, ali pa sploh nič ker vedno najdeš neko drugo stvar … Jovo in Pope poskrbita za komične vložke med pavzami, med samim treningom pa te s svojim delom motivirata in ženeta, da se tvoja štoparica ustavi vsaj kako sekundo prej kot njuna. In moram priznati, da je to iz tedna v teden težja naloga! Pope če še enkrat narediš tako pavzo s crossfitom kot si jo naredil lansko leto, ti obljubim, da te lastnoročno zadavim!!



2.3. se bliža…mi smo skorajda že pripravljeni, hvala vsem, ki ste nam pripravljeni pomagati. Super ste in upam, da veste da to cenimo in spoštujemo! Za trening sem poizkusil tudi en WOD, ki ga bodo morali premagati solo tekmovalci…ja no nevem kaj pričakujete ampak… a je bil crossfit že kdaj lahek :) če bi bil bil bi se imenoval zumba (nimam nič proti zumbi a težavnost se pač ne da primerjati) :) Da pa ne prehitevamo nas teden pred tem še čaka obisk Lijepe naše, na katerem se hočemo seveda pokazati v najboljši luči zato vsi ob lastnih treningih dvigujemo še kettlebelle in ko ni Gregorja (naj se mu zahvalim za vso pomoč, ki nam jo nudi pri tem), drug drugemu solimo glavo o tehniki. Saj veste več glav več ve, ampak jaz pravim :odvisno kdo je okoli tebe :)  Sedaj pa veselo na treninge! Treba spravit krofe v six packe…… se vidimo v gymu!!!


CROSSFIT TRENING:

          'DANNY'
24 inch Box Jump 30 reps
50 kg Push press 20 reps
30 pull ups

AMRAP 20 MIN


Paleo recept: 
Mislim da tokrat ne potrebujete dodatne
razlage :) 


Ni komentarjev:

Objavite komentar